Gratis verzending vanaf €50 binnen BE & NL

4,9/5 op meer dan 500 reviews!

Snelle  verzending binnen 1 werkdag

Veelgestelde vragen

Verzending & Betaling

Wij zetten alles in het werk om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Verzending gebeurt in principe ten laatste de volgende werkdag na ontvangst van jouw bestelling en betaling.

Wanneer jouw bestelling wordt afgegeven aan onze transporteur krijg je van ons een tracking e-mail toegestuurd zodat je de levering kan opvolgen. Je kan de status ook opvolgen in je Blue Parrot account.

Binnen België worden de pakketten normaal de werkdag volgend op de verzending geleverd. Voor Nederland geld een levertermijn van 1-2 werkdagen.

 

Je bestelling wordt geleverd op het opgegeven adres bij bestelling. Ben je de dag van aflevering niet thuis, dan wordt je pakket gebracht naar het dichtst bij zijnde afhaalpunt.

Stuur zo snel mogelijk een email naar info@blueparrot.be om je aanpassing door te geven. Indien je pakket nog niet verstuurd werd kunnen we het kosteloos aanpassen. Wanneer je pakket echter al verzonden is zullen we een adreswijziging proberen door te voeren via onze transporteur. Kosten die hierop betrekking hebben kunnen worden doorgerekend.

Blue Parrot draagt het risico voor verlies of diefstal tot levering van het product. Indien je het pakket enkele dagen na de geschatte leverdatum nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op via info@blueparrot.be. Niet-levering moet gemeld worden binnen de 14 dagen na bestelling. Wij zullen contact opnemen met de transporteur om na te gaan wat er aan de hand is. Bij verlies zullen wij je bestelling opnieuw opsturen indien beschikbaar en anders terugbetalen.

Wij bieden veilige, eenvoudige en snelle betalingsmethoden aan. Je kan kiezen om te betalen via overschrijving, bancontact, iDEAL, kredietkaarten of Paypal. Voor geen enkele betaalmethode brengen wij kosten in rekening. Bij betaling via overschrijving wachten wij tot het geld op onze rekening staat vooraleer wij overgaan tot verwerking en verzending van de bestelling.

Retour en Ruilen

We zouden het natuurlijk het allerleukst vinden als je zo blij bent met de nieuwe spulletjes, dat je iedereen die het maar horen wil over Blue Parrot vertelt! Maar als je om welke reden dan ook toch niet helemaal tevreden bent met de producten kan je altijd retourneren, zonder opgave van reden. We storten het bedrag terug via jouw originele betaalmethode, behalve voor artikelen gekocht aan 40% korting of meer. Hiervoor krijg je een cadeaubon ter waarde van de retour, die 1 jaar geldig is.

Je moet enkel zorgen dat de bestelling in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en voorzien van alle labels terugbezorgd wordt aan Blue Parrot binnen de 14 kalenderdagen volgend op de levering.

Bij jouw bestelling hebben wij een retour label bijgevoegd. Vul het retour formulier in, plak het retour label op de doos en je bent klaar om het naar het dichtstbijzijnde drop-off punt te brengen van onze transporteur.

Ruilen is niet mogelijk wegens administratieve impact. Wij raden aan om je vorige bestelling (desgevallend gedeeltelijk) te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo ben je zeker dat jouw nieuwe keuze niet door je vingers glipt.

Cadeaubon & Loyalty Programma

Ja hoor, wat een fantastisch idee. Hier kan je een cadeaubon bestellen. Je kan kiezen om een code toegestuurd te krijgen via het opgegeven email adres, zodat je zelfs last minute een tof cadeautje hebt. Of je kan kiezen om een Blue Parrot cadeaubon kosteloos toegestuurd te krijgen. Een cadeaubon is 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.

Je kan je cadeaubon inwisselen bij het plaatsen van je bestelling. Je geeft je unieke code in en automatisch wordt het resterende bedrag van je cadeaubon afgetrokken van je bestelwaarde. Je hoeft de waarde van je cadeaubon niet in 1 keer op te gebruiken. Heb je dus voor minder besteld dan de waarde van je cadeaubon, dan blijft deze restwaarde nog geldig voor een volgende aankoop.

Geen probleem. Wij storten het bedrag terug op je cadeaubon binnen de 10 werkdagen na ontvangst van je retour.

Het aanmaken van een Blue Parrot account is de enige vereiste om punten te kunnen sparen, jouw puntentotaal te kunnen raadplegen en je punten in te wisselen. Specifiek aanmelden voor het loyalty programma moet niet – je Blue Parrot account is aldus voldoende. Lekker gemakkelijk!

Van zodra je 200 punten hebt gespaard kan je jouw punten inwisselen voor een cadeaubon van Blue Parrot. Lees er hier alles over.

Bij elke aankoop (ja, ook tijdens de solden) krijg je punten toegewezen, zichtbaar in je Blue Parrot account. Je kan nog extra punten sprokkelen door in te schrijven op onze nieuwsbrief, ons te volgen op instagram, enz. Lees er hier alles over.

Veelgestelde vragen

Verzending & Betaling

Wij zetten alles in het werk om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Verzending gebeurt in principe ten laatste de volgende werkdag na ontvangst van jouw bestelling en betaling.

Wanneer jouw bestelling wordt afgegeven aan onze transporteur krijg je van ons een tracking e-mail toegestuurd zodat je de levering kan opvolgen. Je kan de status ook opvolgen in je Blue Parrot account.

Binnen België worden de pakketten normaal de werkdag volgend op de verzending geleverd. Voor Nederland geld een levertermijn van 1-2 werkdagen.

 

Je bestelling wordt geleverd op het opgegeven adres bij bestelling. Ben je de dag van aflevering niet thuis, dan wordt je pakket gebracht naar het dichtst bij zijnde afhaalpunt.

Stuur zo snel mogelijk een email naar info@blueparrot.be om je aanpassing door te geven. Indien je pakket nog niet verstuurd werd kunnen we het kosteloos aanpassen. Wanneer je pakket echter al verzonden is zullen we een adreswijziging proberen door te voeren via onze transporteur. Kosten die hierop betrekking hebben kunnen worden doorgerekend.

Blue Parrot draagt het risico voor verlies of diefstal tot levering van het product. Indien je het pakket enkele dagen na de geschatte leverdatum nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op via info@blueparrot.be. Niet-levering moet gemeld worden binnen de 14 dagen na bestelling. Wij zullen contact opnemen met de transporteur om na te gaan wat er aan de hand is. Bij verlies zullen wij je bestelling opnieuw opsturen indien beschikbaar en anders terugbetalen.

Wij bieden veilige, eenvoudige en snelle betalingsmethoden aan. Je kan kiezen om te betalen via overschrijving, bancontact, iDEAL, kredietkaarten of Paypal. Voor geen enkele betaalmethode brengen wij kosten in rekening. Bij betaling via overschrijving wachten wij tot het geld op onze rekening staat vooraleer wij overgaan tot verwerking en verzending van de bestelling.

Retour en Ruilen

We zouden het natuurlijk het allerleukst vinden als je zo blij bent met de nieuwe spulletjes, dat je iedereen die het maar horen wil over Blue Parrot vertelt! Maar als je om welke reden dan ook toch niet helemaal tevreden bent met de producten kan je altijd retourneren, zonder opgave van reden. We storten het bedrag terug via jouw originele betaalmethode, behalve voor artikelen gekocht aan 40% korting of meer. Hiervoor krijg je een cadeaubon ter waarde van de retour, die 1 jaar geldig is.

Je moet enkel zorgen dat de bestelling in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en voorzien van alle labels terugbezorgd wordt aan Blue Parrot binnen de 14 kalenderdagen volgend op de levering.

Bij jouw bestelling hebben wij een retour label bijgevoegd. Vul het retour formulier in, plak het retour label op de doos en je bent klaar om het naar het dichtstbijzijnde drop-off punt te brengen van onze transporteur.

Ruilen is niet mogelijk wegens administratieve impact. Wij raden aan om je vorige bestelling (desgevallend gedeeltelijk) te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo ben je zeker dat jouw nieuwe keuze niet door je vingers glipt.

Cadeaubon & Loyalty Programma

Ja hoor, wat een fantastisch idee. Hier kan je een cadeaubon bestellen. Je kan kiezen om een code toegestuurd te krijgen via het opgegeven email adres, zodat je zelfs last minute een tof cadeautje hebt. Of je kan kiezen om een Blue Parrot cadeaubon kosteloos toegestuurd te krijgen. Een cadeaubon is 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.

Je kan je cadeaubon inwisselen bij het plaatsen van je bestelling. Je geeft je unieke code in en automatisch wordt het resterende bedrag van je cadeaubon afgetrokken van je bestelwaarde. Je hoeft de waarde van je cadeaubon niet in 1 keer op te gebruiken. Heb je dus voor minder besteld dan de waarde van je cadeaubon, dan blijft deze restwaarde nog geldig voor een volgende aankoop.

Geen probleem. Wij storten het bedrag terug op je cadeaubon binnen de 10 werkdagen na ontvangst van je retour.

Het aanmaken van een Blue Parrot account is de enige vereiste om punten te kunnen sparen, jouw puntentotaal te kunnen raadplegen en je punten in te wisselen. Specifiek aanmelden voor het loyalty programma moet niet – je Blue Parrot account is aldus voldoende. Lekker gemakkelijk!

Van zodra je 200 punten hebt gespaard kan je jouw punten inwisselen voor een cadeaubon van Blue Parrot. Lees er hier alles over.

Bij elke aankoop (ja, ook tijdens de solden) krijg je punten toegewezen, zichtbaar in je Blue Parrot account. Je kan nog extra punten sprokkelen door in te schrijven op onze nieuwsbrief, ons te volgen op instagram, enz. Lees er hier alles over.

Holler Box